no-img
سایت دانلود مقاله , دانلود مقاله ,داک لونو

مبانی نظری و پیشینه پژوهش درمان اختلال کم توجهی(فصل دوم) - سایت دانلود مقاله , دانلود مقاله ,داک لونو


سایت دانلود مقاله , دانلود مقاله ,داک لونو

ادامه مطلب

مبانی نظری و پیشینه پژوهش درمان اختلال کم توجهی(فصل دوم)
zip
می 10, 2017

مبانی نظری و پیشینه پژوهش درمان اختلال کم توجهی(فصل دوم)


مبانی نظری و پیشینه پژوهش درمان اختلال کم توجهی(فصل دوم)

مبانی-نظری-و-پیشینه-پژوهش-درمان-اختلال-کم-توجهی(فصل-دوم)

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق درمان اختلال کم توجهی(فصل دوم) در 51 صفحه در قالب word , قابل ویرایش ، آماده چاپ و پرینت جهت استفاده.

مشخصات محصول:
توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA)

کاربردهای مطلب:
منبعی برای فصل دوم پایان نامه، استفاده در بیان مسئله و پیشینه تحقیق و
پروپوزال، استفاده در مقاله علمی پژوهشی، استفاده در تحقیق و پژوهش ها،
استفاده آموزشی و مطالعه آزاد، آشنایی با اصول روش تحقیق دانشگاهی


قسمتهایی از مبانی نظری و پیشینه پژوهش:

اختلال کم توجهی بیش فعالی
اختلال کم توجهي – بيش فعالي ، الگوي کاهش توجه پايدار ويا بيش فعالي ورفتارهاي تکانشي2 است که شديدتر وشايع تر از آن است که معمولا’ در کودکان و نوجوانان با سطح رشد مشابه ديده ميشوند .درگذشته تصور ميشد که بيش فعالي علامت مختل کننده اصلي دراين اختلال است ،اما امروز ه عموم صاحبنظران معتقدند که بيش فعالي اغلب ثانويه به ضعف کنترل تکانه است . امروزه در براي مطرح کردن  تشخيص بايد برخي از علايم بيش فعالي از سن 7 سالگي ظاهر شوند ، هرچند در بسياري از کودکان ADHD در سن بالاي 7 سالگي تشخيص داده مي شود.يعني زماني که رفتارهاي آنها سبب بروز مشکلاتي در مدرسه وساير مکانهاشده است . براي تائيد تشخيص ADHD ، تخريب ناشي از بي توجهي و با بيش فعالي / تکانشگري بايستي دست کم در دوزمينه و موقعيت قابل مشاهده بوده ودرکارکرداجتماعي ، تحصيلي ، يا فعاليتهاي خارج درسي متناسب با رشد کودک تداخل کند ( کاپلان و سادوک ، 2007 ) .
اين اختلال سالها در منابع علمي با انواعي از اصطلاحات توصيف شده است. در اوايل سال 1900 کودکان تکانشگر مهار گسيخته وبيش فعال ( که بسياري از آنان دچار آسيب هاي عصبي ناشي از آنسفاليت  بودند ) تحت عنوان سندرم بيش فعالي طبقه بندي ميشدند .  شايع ترين علائم اين بيماري بي توجهي ، حواس پرتي ، تحرک وفعاليت فيزيکي زياد وانجام اعمال ورفتار بدون فکر وانديشه ميباشد (آرنز.ام. رايدر، 2009 ).

علل اکتسابي اختلال بيش فعالي – کمبود توجه
ارتباط مابين جراحات تروماتيک مغزي واختلال نقص توجه وبيش فعالي گزارش شده است . حدود 40 درصد از کودکاني که دچار جراحات تروماتيک شديد مغزي شده اند،  علائمي از تحريک پذيري وبي توجهي را نشان داده بودند .  اگرچه کريستين وهمکارانش گزارش کرده اند که کودکاني که پس از ضربه به سر مبتلا به اختلال بيش فعالي – کمبود توجه شده بودند . سطوح بالاتري از مشکلات را نيز از بيش داشتند ، اين سؤال مطرح ميشود که کدام علت وکدام معلول مي باشد ؟
از طرفي اختلال بيش فعالي –کمبود توجه به خودي خود يک فاکتور خطر براي ضربه سر مي باشد. پس علل ژنتيک وجراحت به سر امکان دارد مستقل از هم نباشد ( کاپلان و سادوک ، 2004 ).  بهبودي ممکن است با زندگي نوجواني وبزرگسالي پربار، روابط بين فردي رضايتبخش و يادگارهاي معدودي از اختلال همراه باشد. ولي اکثر بيماران مبتلا بهبودي نسبي پيداکرده ومستعد رفتار ضد اجتماعي ، اختلال مصرف مواد واختلالات خلقي هستند. در کودکان مبتلايي که علائمشان تا دوره نوجواني دوام مي آورد، خطر ابتلاء بهاختلال سلوک بالاست. اکثر کودکان دچار برخي مشکلات اجتماعي هستند که ميزان بروز اختلال رواني همراه آنها بيشتر است. و اين کودکان در زمينه رفتار در مدرسه وروابط با همسالان واعضاي خانواده مشکلات بيشتري دارند ( کاپلان و سادوک ، 2007 ).
ميزان شيوع براساس معيارهاي چهارمين تجديدنظر راهنماي تشخيصي و آماري متفاوت است همينطور براساس اين که نمونه گيري اپيدميولوژيک باشد ميزان شيوع در دخترها و پسرها متفاوت است . دخترها نشانه هاي تخريبي را کمتر و مشکلات توجه را بيشتر نشان ميدهند. پسرها رفتارهاي تخريبي وبرون سازي را بيشتر نشان ميدهندکه باعث ارجاع بيشتر هم ميشود ( کاپلان و سادوک 2007) . وضعيت اقتصادي – اجتماعي پايين ، جنس فرد وسن کم با ميزان شيوع بالاتر همراه است . در بچه هاي پيش دبستاني نوع بيش فعال شايع تراست . شيوع 2% در مجموعه هاي مراقبت اوليه تا 59 % در کلينيک هاي روانپزشکي کودک متغيير است و نشانه هاي بيش فعالي با بالا رفتن سن کم ميشوند( لوئيس ، 2007 ).  نوع مختلط در اواسط مدرسه ابتدايي و نوع بي توجه در بچه هاي راهنمايي و دبيرستان شايعتر است . 60 % بچه ها ي مبتلا تا بزرگسالي نشانه هاي اختلال را خواهند داشت (لوئيس 1،2007 ).

توضیحات:
پرداخت توسط همه کارتهای عضو شتاب در درگاه بانک پاسارگاد امکان پذیر است.
شما پس از خرید (مبانی نظری و پیشینه نظری پژوهش  اختلالات تغذیه و خوردن(فصل دوم)) سریعآ لینک دانلود در اختیارتان قرار می گیرد و می توانید
آن را دانلود کنید.


نکته: شما می توانید هرگونه سوال را با مسئول پژوهش نگین فایل در میان بگذارید
.
دانلود فایل


درباره نویسنده

www.lono.ir

سلام و ادب به کابران دوست داشتنی وب سایت 💠💠💠 www.lono.ir 💠💠💠 من حدود 7 ساله در کار بازار یابی و تبلیغات اینترنتی ام سایت های متعددی دارم جهت خرید بک لینک های قدرتمند برای بالا آوردن سایت شما در نتایج گوگل با کلمات کلیدی مورد نظر شما و کمک به سئو سایتتون میتونم از تجربیاتم در اختیار کاربران محترم قرار بدم 🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹 شاید افرادی بخواهند یک فروشگاه اینترنتی فایل و مقاله مثل ✅✔️ lonoshop.ir ✅✔️(لونوشاپ) یا همین داک لونو :دانلود مقاله داشته باشند میتونم براتون راه اندازی کنم تا بتونید صد در صد صاحب درآمد ماهیانه چند صد هزار تومان بشید . ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ جهت مشاوره در مورد راه اندازی فروشگاه فایل و همچنین تبلیغات اینترنتی با بنده در تماس باشید 🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰🔰 آی دی تلگرام: wwwlonoir@ شماره تماس : 09214087336 یا از فرم تماس با ما در سایت نظرات پیشنهادات و درخواست های خودتونو ارسال کنید فوری پاسخ داده خواهد شد آرزوی موفقیت برای همه ایرانیان دارم پیروز و شاد باشید ❤️❤️🌺🌺

www.lono.ir 46161 نوشته در سایت دانلود مقاله , دانلود مقاله ,داک لونو دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


پاسخ دهید